Korvgrillning

Underbart väder idag. Känns som våren är påväg även om det är kallt på nätterna. Jag planterade vårblommor häromdagen men de får flytta in på nätterna än så länge men värmen är ju påväg =) I alla fall så valde jag därför att vi skulle äta lunch ute idag så vi har grillat korv idag. Har varit en riktigt utedag för barnen för på eftermiddagen kom min mamma och Giggi och tog med dom för fika i parken. Fast på förmiddagen har vi varit duktiga och storstädat övervåningen. Tänkte ta nedervåningen imorgon om lusten infinner sig. Vi firade Henrik i helgen och han fick massor av fina tulpaner (bla) som jag vill placera ut lite här och där. Lyckades fota lite idag med..

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0