Så blev det kväll igen

Kvällen kom fort idag. Vips sa det bara. Tänkte egentligen ha haft en massa foton från renoveringsobjektet idag men det blev ändrade planer. För kvällen nu blir det robinsson men först ut till min goa djur så ska dom få lite omvårdnad. Imorrn ska jag försöka hinna med att städa hönshuset också. Jag älskar känslan av ett nystädat hönshus. Idag hade vi trevligt besök och fick en hel påse med speciella extra söta svarta vinbär fyllda med c-vitamin som det ska kokas "trollsaft" på som det hette när jag var liten. Megabra vid förkylningstider. Bakade en sockerkaka också som jag tänkt o bjuda på men vi hann och fika färdigt på andra smarrigheter innan den blev färdig.

Signe mitt lilla busfrö snodde dock till sig en bit när ingen såg =) Hon ser inte ett dugg skyldig ut på bilden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0