Frisk luft

Efter en massa tvätt och fix med det så gick vi ut i den friska luften. Jag klippte gräs medans August satt så fint i sandlådan. Signe sprang dit med jämna mellanrum också. Hundra eller kanske tusen äpplen behövde plockas upp innan klipparn kunde göra sitt också men nu är det så fint. När jag gjort det utfodra jag lite djur. Ny mat och färskt vatten skulle de få. Helt plötsligt hade tiden rusat iväg och det var dags för middag. Korv och potatis med stuvning mums. Barnen var trötta och sover redan. För mig väntar tv:n. Följer ju robinson och hollywoodfruar vill jag ju inte missa heller. Näe nog babblat från mig. Slänger ut lite bilder istället =)

Go kväll på er!



På bilden ovan får man ett hum om hur stora mina "små" hönor är. August är ju 80 cm lång och ca 11 kg. Bastanta damer =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät som en helt perfekt eftermiddag, längtar tills nästa vecka då jag får vara i skogen varje dag :-D Men i dag längtar jag inte ut, storm och regn, som tur är så börjar spinningen i dag så jag behöver inte ut i ovädret för att röra på mig :-D Ha en fin dag! KRAM

2012-09-05 @ 07:42:43
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0