Godmorgon torsdag!

Tumblr_mazfizfe1w1qkik3go1_400_large
 
Godmorgon! Igår slog det mig att hösten verkligen är här nu! Vi är ju inne i oktober t o m.  Idag har jag en del jag vill hinna med i hemmet. Igår var vi iväg hela dagen och levererade en babyswing/sitter/vagga vi sålt . Städ och tvätt ska hinnas med och i eftermiddag ska vi iväg på lek till bvc.
 
Får hur länge till kaninerna ska vara i sina uteburar också. Kommer ta in dom till mitt lilla "kaninstall" när det blir minusgrader ute tänkte jag. Ska visa er hur det ser ut där någon dag kanske. Det är vår matkällare som har blivit omgjord. Ett ställe för Stampelina och jättestor yta för Stampe. Dom ska få para sig i slutet av vintern eller framåt våren så man har små söta raringar som hoppar omkring nästa sommar. Dom ska säljas är tanken men en hona skulle vi behöva spara som sällskap till Stampelina. Så hoppas det blir i alla fall en sån =) Henrik har byggt en väldigt uttänkt bur som jag bett om till Stampelina som ska passa extra bra för henne att få ungar i =) Blev visst mycket kaninprat här haha. Näe nu är det dags för frukost snart! Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0