Home sweet home

Sådär då var vi hemma. Känns skönt. Har packat upp middagen intagen och undanplockad och barnen är lagda och djuren har jag tittat till.
 
Fina resultat på lungundersökningen idag. Stora fungerande lungor har min lille pojk. Så bra resultat att dom ville ta om det flera ggr =) Inga tecken på astmatiska lungor så nu ska vi trappa ner astmamedicinen och kanske kunna sätta ut den helt till sommaren. Han anses heller inte höra till de som ska få synagis denna säsong (skydd mot RS) <3 Glada nyheter <3 Min duktiga stora lilla kämpe <3
 
 
 
 
Sömnmedicinen gillade han inte men kom snabbt över det och började göra pussljud mot sin mamma, sen somnade han och undersökningen kunde börja, vi fick väcka honome efter en stund och han ville ganska snabbt upp o leka men han fick hålla sig lite då dom sa att han kunde vara lullig en tid efter <3
 
Nu ska jag se det där nya programmet på fyran strax.
 
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0