Tisdag

Igår blev det mycket gjort. Jag och barnen cyklade till renoveringobjektet och kollade läget. Blir jättefint. Sen började jag fixa i ordning platsen där det är tänkt att hönsgården ska vara. Blir så bra så =)

Här har jag startat morgonen med en löpartur på 6 km. Äntligen har jag kommit igång igen=) Nu dricker jag mitt morgonkaffe. Signe sover och August dricker morgonvälling.

Om ett tag ska vi bege oss till ÖF men först ska jag vänta in en av mina bästa vänner som ska komma hit med sin lilla flicka idag och följa med. Vi har bott en bra bit ifrån varandra men nu är det närmre. Underbart!

Ikväll ska det shoppas meandi-kläder hade jag tänkt =)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det är härligt att starta med en löptur, min blev dock inte så lång som din utan endast 4 km, men med tanke på att jag itne sprunkit ett steg på 5 år för endast 10 veckor sedan så tar det sig ju ;-D Nu väntar kaffe även här! KRAM

2012-05-29 @ 08:31:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0