Seg start

En riktigt seg start på dagen här. Ingen löpning fredagar heller. Signe vaknade typ 100 ggr inatt och styrde så riktigt seg är man nu. Ska fixa oss iordning. Då brukar man bli piggare och så lite fredagsshopping och så göra lite fint till helgen. Nästa vecka kommer vara fullt med resefix + att vi ska åka på återbesök 23 mil till Stockholm med August på Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Har 1 ton tvätt som sak vikas också så det ska jag ta tag i idag hade jag tänkt. Så att vara seg är inget jag har tid med.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Angela

åh! Håller alla tummar och tår för att det går kanon bra när ni är på återbesöket!

Men visst mår han väl bra nu va?

Ha en toppen fredag fast brist på sömn. Här är de samma sak. Noa har knappt sovit alls. Tur att jag jobbar kväll annars hade jag aldrig orkat!

Kram

2012-05-04 @ 10:20:12
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Frida-Elliots mamma ♥

Ha en goe helg! Hoppas det går bra på återbesöket med.

Kram

2012-05-04 @ 11:15:50
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0