Godmorgon måndag

Godmorgon! Vilken helg vi haft. Kanonväder och fylld med trevligheter. Förutom födelsedagsfirande och morsdagfirande har beachen fått sig ett besök. Igår kväll kom jag äntligen ut på löparrunda igen. Som jag saknat!  Har inte sprungit sen den 9 maj då vi varit utomlands och sen åkte jag på någon seg hosta men nu så. Jag tog det i ett sakta tempo men tog mig runt springandes hela rundan. Har tom lite träningvärk idag och det brukar jag knappt få av milen så musklerna behövde det här hihi. Blev även mina 60 situp. Idag vilar jag med löpning men ska göra plankan senare och sen kör jag på igen. 6 km tisdag-fre är tanken sen en mil på söndag =)



Det är mycket på gång i trädgården. Mina växter växer så det knakar och nu ska det även bli lite fler djur i vår ägo. En kaninhona ska flytta hit om ett par veckor men en annan sak som nu är på G är höns. Jag har tänkt på det ett tag och kollat upp möjligheter men det har varit för dyrt och avancerat att få igenom men har jag hört att priset ska ha ändrats så jag ska ringa dom idag. Grannarna har jag redan prata med och dom är helt ok med mina planer=) 3-5 hönor ska vi ha som sprider stämning och ägg här på Slevringe om allt går som planerat =)

Just idag behöver jag få lite gjort här inne och där ute. Senare ska jag till min mor med en blomma.  Ska nog ta mig och barnen till renoveringobjektet och se hur det går för min käre make där också. Var längesen jag var där =)

Imorgon på kvällen ska jag göra något så roligt som att gå på VIP-Me and I-party. Dää ni! =)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0