Viktpejl


Tänkte visa hur det har sett ut på min viktkurva. Egentligen startade jag på 66.1 kg men jag skrev inte in mig i dett program som tabellen är gjord i direkt..Vid jul nådde jag mitt mål =) Jag har kvar sidan för det är bra att hålla koll där=) Jättebra att se hur man ligger till tycker jag. Man har pejl helt enkelt=)

Nuvarande vikt: 52.5kg
Nuvarande midja: 71.0cm
Nuvarande BMI: 20.3


Att jag inte tränat på ett tag känns i vaderna idag =)

Nu blir det snart frukost här sen fredagsfix. Kanske ett glas rött ikväll =)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va duktig du är!

Vilket program använder du? Och vad har du gjort för att gå ner i vikt?

Kram

2012-03-23 @ 18:52:07
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0