Sommargäster


Bild: från weheartit

Morgonen startade med en jogg och sen begav vi oss och påskpysslade på Öppna Förskolan. Blev en sväng till affären efter det för att handla middag till ikväll (pasta med skinkssås).Sen skulle jag köpa korv också för imorgon så ska vi och några andra barn och föräldrar grilla korv i parken :) Jag ska stå för korven. Bra och dela upp det så behöver inte alla köpa av allt när det inte går åt så mycket.

Barnen somnade på vägen hem så det blev en sen lunch för dom idag men det gick ingen nöd på dom för dom fikade på öppnis.

Angående rubriken så ska vi få låna ett par kaniner nu till sommaren att  ta hand om. Jag pratade med min mamma häromdagen att det skulle vara perfekt att ha några djur till sommaren när de kan vara ute och så är det bättre och göra så innan man vet om man skulle vilja ha djur mer varaktigt. Pröva på lite. I alla fall mamma ringde idag och visste en som var beredd att låna ut 2 kaniner till oss med hus och bur. Blir perfekt och så kan vi lämna tillbaka dom i höst och när vi ska iväg. Kanoners. Se att till barnen verkligen är inställda på att vi bara lånar kaninerna en stund också=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Sv: Eller hur!



Å, vilken söt bild du fann...

2012-03-27 @ 21:54:56
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0