Resfix

Godmorgon! Härligt med fredag. Idag har vi mycket att göra. Vi ska in till stora staden för August ska få sin Synagis. Vi andra ska ta spruta och fixa pass till resan vi ska till i maj. Stina får göra någon annan dag och August får ta sprutan någon annan dag. Det får räcka med 2 sprutor på en dag (synagisen är en i varje lår). Jag måste köpa mig ett par nya löparskor..Dom jag springer i nu är dax att kassera.

Igår hann vi inte fira vårt bomullsbröllop så ikväll ska vi lyxa till det lite exta med att beställa hem plansktek och jag håller på med en chokladtårta.

Idag är det viktpejlsdag med. Ska försöka hinna med att slänga in ett inlägg sen=)

Ha en superbra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0