Lördag



God Dag!

Här har man varit iväg på innebandy på morgonen. Pla
nen för idag var egentligen att ha en uta dag i trädgården men det satte vädret stopp för. Istället ska vi baka lite till imorgon. Sen blir det nog att se en film ikväll med något gott tilltugg och kanske ett glas vin =) 

Igår tog vi pass och det var inte helt enkel men till slut så hihi
August fick sista sprutan synagis också. Skönt!

Efter blev det att äta på mcdonalds och sen blev det en tur till plantagen för mig och barnen och biltema för pappan=)

Jag köpte lite påskpynt med betoning på lite..

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här har jag glömt av att ta in ris inser jag just, får bli mitt å Lurans projekt i dag... KRAM!

2012-04-01 @ 09:52:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Frida

Låter som ni hade en mysig lördag.

Kul att påsk pynta lite. Här blir det nog inte så mycket sånt för har typ inget:)



Kram

2012-04-01 @ 14:42:31
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0