Fredag!





UPDATE: Snart ska denna trio ut och käka lunch med pappan i huset..Gött!

Så var det fredag igen.. Denna vecka har inte varit så rolig för min del..Har mått så dåligt av bihåleinflammationen. Visst att det gjort ont i bihålorna en del men mest har infektionen gjort mig trött. Jag brukar vanligen ha många järn i elden och senaste veckorna/månaderna har jag tränat 3-6 ggr per vecka och nu inget så vi får väl se hur konditonen är när jag kommer igång igen..Nu börjar jag känna mig bättre men tar det lugnt för det..Imorgon ska vi till stan är det tänkt åka till IKEA bl a. Vi ska byta rum med barnen är planen..Det blir nog kanoners det=) Kikar in och visar att jag lever i alla fall och börjar må bättre.


Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh mysigt att äta ute;) inte helt fel ju.



Stackare som haft den där bihåleinflammationen.

Hoppas du är kry snart.



Skoj med IKEA med;)



Kraam

2012-03-16 @ 16:24:44
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni ser fräscha ut alla tre!!



Signe ser så himla stor ut och August är lika busig som systern sin...(?)



Ha en härlig helg :)

KRAM

2012-03-16 @ 19:03:10
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Malin

Piff-program låter toppen - skulle jag vilja ha!! Vad heter programmet?



Nej jag har inte atppat alls mycket hår, inte mer än annars... Mycket hår har jag. Jag använder ju moroccan argan oil, en naturprodukt som gör håret mjukt och fint!



Tack för tipset på ytterplagg till Zoe. De hade fina PoP-mössor såg jag :)



Jag längtar tills dess att vi ses!!

2012-03-16 @ 20:14:53
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Jessica, mamma i Familjen vanlig

Så tråkigt med sjukdomar!! Har varit förkyld med konstant rinnande näsa sen förra helgen och inte heller kunnat träna. Supertråkigt :(

Fina mössor, ska fundera på om jag vill köpa nån... hör av mig isf,

kram j.

2012-03-16 @ 21:40:40
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0