Börja träna så smått igen



Tänk att jag blivit en sån. En sån som gillar att träna..Nu har jag inte kunnat träna sen jag sa att jag skulle köpa nya skor så jag är väldigt ivrig att få börja igen..Jag kommer jag göra lite ändringar. Min man är egen företagare och hans jobb blir extra mycket sommartid (han håller på med solskydd). Därför är nu planen att ta min springrunda på morgonen istället för på kvällen då det blir en del sena kvällar att jobba för honom. Jag springer kl.6.15 så hinner jag tillbaka i lagom tid innan maken drar till jobbet (sitt andra) vid 7-tiden. Jag tänker förlänga min runda med 700 m också så att jag springer halvmilen. Nu måste jag dock börja lite försiktigt igen. Tror dock att det får bli en promenad eller kanske t o m en PW imorgon bitti! Penciliinet har verkligen börjat göra nytta. Så skönt!

Jag får skynda sakta nu..

Just det..När jag var typ halvvägs i gravidteten med Signe så flyttade vi hit. Jag hade då packat undan massa kläder jag inte kunde ha med den växande magen. Alla partytoppar hade jag packat undan och sen hittade jag dom inte. Vi har typ 1000 gömmor i detta gamla hus. Fast häromdagen hittade jag dom. SÅ kul. Jag kunde ha vartenda plagg inkl jeans. Känns väldigt bra!

Idag ska jag fixa massor inför veckan..Med ordning och reda går allt mycket smidigare. Behöver ordna i mitt och H:s sovrum med. Det har vi inte hunnit (vi har ju bytt rum med småttingarna i helgen). Är sugen på att göra vårfint på den inglasade altanen också..Nu kan man ju börja sitta där.

Blev ett lågnt inlägg men det är ju frivilligt om man orkar läsa allt mitt svammel=)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0