Kikar in

Kikar in och säger hej! Har varit på min morgonlöpning och dricker nu kaffe. Ska strax väcka Stina och få iväg henne till skolan.

Idag ska vi köpa foder och spån till hönsen. Igår gjöt vi platta i hönshuset,jag jämnade ut marken med singel innaför hönshuset och vi har fått upp en del av hönsgården och hunnit måla. Nu hoppas jag att jag hittar höns på lördag för vi är redo! Imorgon blir det sista piffet i hönsgården. Spån ska dit på golvet foderatomat ska upp. Jag ska nita för över redena så dom inte sätter sig och bajsar där och sen är det klart=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: hos familjen vanlig

Mysigt med höns, och inte helt fel med ägg varje dag. Nåt som det går åt en hel del av hemma hos oss iaf. Ska bli spännande att se alla era utomhusprojekt, hoppas du lägger upp fler bilder så småningom...

kram j.

2012-06-07 @ 15:16:20
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Så mysigt att fixa ordning inför hönsens ankomst!

Saknar lite att ha höns, är ju många år sen nu sen vi hade det. Men bara vi kommer igång med att bygga hönshuset så ska det nog bli höns igen :) Bara så många andra projekt som ska hinnas med också :)



Hoppas du hittar vad du söker på lördag, hade gärna velat åka dit men har andra planer för dagen tyvärr. Hoppas på en skördemarknad i Forsaström i augusti :)



Kram

2012-06-07 @ 16:08:44
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0