Söndag

Det har varit mycket fix o styr denna vecka samtidigt som man har passat på att njuta av det vackra vädret. Idag känner jag att jag har en hel del jag vill hinna med för att vara redo för en ny vecka.

*Städa inne

*Fixa med tvätt

*Städa ute (plocka bort ballonger osv) 

*Städa hos kaninerna och lite hos hönsen.

*Klippa kaninernas klor.

*Klippa gräs på baksidan

*Har även planerat in att springa en mil


*Storhandla

Tror ni dagens timmar räcker till? Henrik ska åka och hämta Stina sen som sover hos sina kusiner så då kanske han kan ta med sig barnen och underhålla dom lite så får jag försöka ha turbofart haha

Först av allt behöver man en rejäl frukost!

Så tror jag hönsen är sugna på att bli utsläppta i sin hönsgård nu med =)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0