Sommar

Det är höst i luften. Skulle ju vara skönt om sommaren fick bli lite längre än såhär. Känns ju som den knappt har börjat. I alla fall så måste jag ta tag i en del i trädgården idag. Skördetid får det bli innan allt regnar sönder =) Jag ska plcoka in rabarber och så ska jag plocka vinbär och krusbär. Igår plockade jag nästan en liter mogna gula hallon till mina bortskämda hönor =)

Igår var vi på utflykt till min hemby. Hälsade på min mormor o moster. Så tog vi en sväng till ett ställe med massor av inredning. Trevligt trevligt. Skulle vilja ge mig ut och plocka lite svamp med. SKulle behöva börja baka till Signes kalas också. O jag har visst o göra!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0