Ta kväll

Nu tar vi kväller efter första "riktiga" vardagen på ett tag..Middagen är lagad,äten och undanplockad. Barnen är badade och lagda och sussar gott i sina sängar.August åt världens lass gröt förut. Jag brukar ögonmåtta gröten men det råkade bli världens lass så man kan undra hur det får plats men så brukar det mesta slinka ner i den lilla magen..

Själv har jag precis kommit tillbaka från min lilla joggingrunda. Så det hanns det också..Vill komma ut en sväng varje kväll förutom lördagar då jag spelar innebandy på förmiddagen. Strax bestämde vi att vi ska dra på en film..Mästerkockarna kan jag se på play vid något tillfälle istället..

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja och så missade du ju halva Sveriges Mästerkock för att vi pratade så länge i telefon ;) Hahaha...



Det var mycket trevligt!!



Ha en fortsatt bra kväll :)



KRAM

2012-01-09 @ 20:59:52
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0