Synagis idag

Idag ska vi in till US igen för denna månads dos av synagis till August..Ska köpa emlaplåster med och pröva idag..Inte säkert att det funkar och det brukar gå ganska bra men vad som än kan lindra om så bara lite är värt att pröva för pilterman har nog fått fler stick än vad många av mina vuxna bloggläsare har..

Tiden har vi inte förräns senare så det blir att äta kvällsmiddag på IKEA och så ska vi även en sväng till RUSTA.

Ska plocka lite här idag och sen hitta på något skoj med barnen har jag tänkt..


Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Ja visst va den häftig! :) Vi ska ta bort gipset (vi satte upp för nga år sedan) i ena delen av köket och måla brädväggen där under i en grå nyans. Suttit och kollat färger på nätet hela morgonen (då tjejerna vaknade redan 5..) Så nu har jag hittat nga nyanser jag ska kolla närmre på. Spännande. Blir nog en ganska så mörk grå nyans...

2012-01-03 @ 07:43:45
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Ninni

Sv. Jo det är klart då. Tyvärr är våra inte ruffa - hade jag hellst velat ha dem också.



Lycka till med synagisen. Vet inte om Emlan hjälper ngt - tycker hon skriker lika mkt var gång ändå :(

2012-01-03 @ 08:03:00
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Så, nu har jag hittat hit oxå!:D Mysig blogg! God fortsättning!

2012-01-03 @ 10:49:53
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0