Nyårsafton


På dagen föberdde vi inför kvällen..Dukade och lagade mat.




August var med en liten stund på kvällen men sövdes strax före maten..





Signe och Albert orkade vara med till 21.30-22 ungefär. Signe förvånade mig då hon brukar vilja sova vid 18 men hon sov tidigare på dagen så att hon kunde vara med och fira nyår en stund=)








Vi käkade upp desserten som var mycket god och sen gick ut och tände lite småraketer och tomtebloss så att de små barnen skulle hinna med att få se lite innan de blev för trötta. så vid ca 20 gick vi ut en sväng. Skönt med frisk luft efter all mat.


Tomtebloss =)



Jag fastnade också på några bilder=)

Vi tog massor av bilder men detta får räcka..Barnen somnade som sagt utan problem runt kl.22. Stina höll sig vaken till 12-slaget och var med och skålade med saft=) Innan 12-slaget spelade vi spel och käkade godis och kvällen sprang iväg i rasande tempo men tiden går fort när man har roligt. Sen vid 12-slaget som sagt tittade vi på mer fyrverkerier skålade med saft och mousserande och tjoade gått nytt år 2011. Sen begav sig gästerna hemåt..August vaknade vid 05.30 så visst är man lite trött när man bara sovit 3.5 timme men jag väntar på att klockan ska bli 9-10 sådär så kan jag väcka Henrik så är det min tur att sova. Först ska det städas undan det lilla vi inte gjorde igår..

Riktigt trevlig kväll och en perfekt avslutning på ett väldigt händelsrikt år som vi utökade vår familj med en liten guldklimp till!

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0