Kvällen

Tiden flög fram på eftermiddagen. Efter att vi var iväg på playdate så har vi storhandlat och ätit lasange och min käre make håller för stunden på och bakar bullar..Mums! Marken var bar så jag har sprungit och Stina hängde på hon också =)

Nu ska vi snart dra igång nattningsprocsessen och sen ska jag ta mig en kanelbulle framför tv:n..Hoppas på att det är något bra ikväll för det har inte varit något vidare tidigare kvällar..

Ha det fint!

************************************************************************************

Update:Åt bara en..Bra jobbat av mig för dom var riktig goda!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad fin blogg och vad roligt med hus, går i huslängtar tankar så det bara skriker om det! Men vi håller på att spara för fullt. :)



Hoppas allt är bra med er! kram

2012-01-04 @ 21:04:03
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0