In med det nya


Nya härliga tulpaner står på bordet..Här har det plockats och fixats idag sen gick vi neråt och åt lunch och handlade lite. Barnen sov till 07.10 så det blev sovmorgon idag..Äntligen är det lite bra på tv:n igen också. Har varit så dåligt när man satt sig ner på kvällarna...Ikväll ska jag bänka mig till Sveriges Mästerkock.. Får se hur man ska lägga upp det ikväll för att hinna med och springa och det innan tv:n. Henrik börjar jobba ikväll på det egna efter lite juluppehåll men med lite planering så ska jag hinna ge mig ut en snabbis..

Snart ska jag börja med middag här..Blir Köttfärssås och spagetti med grönsallad till idag.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som ni haft en toppen dag.

Kom du it på en spring tur?



Kraam

2012-01-09 @ 20:02:01
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Maria Caroline

Underbara tulpaner =)

2012-01-12 @ 17:32:50
URL: http://mariacarolineshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0