Godmorgon Måndag




Så skönt när man kliver upp på morgonen och diskmaskinen är urplockad och var sak har sin plats. Något annat som är skönt är också att jag plockat undan julen.
Det är ju jättemysigt ett tag men om jag ska vara ärlig så är det riktigt skönt med oredntligare belysning. Den fina blomman i fönstret bilden ovan hade nyårsgästerna med sig. Blomkrukan har jag loppisfyndat för en krona eller liknande.
Köpte vita tulpaner till nyår. Älskar tulpaner.
När August föddes så fick han efter bara 8 timmar flyga Stockholm och vi kom efter i taxi.
Vi hade nästan ingen packning med oss och vi visste att vi skulle bli kvar där ett tag men hann ju inte att få med så mycket packning.
I alla fall så hade jag så bråttom att bli urskriven från bb så att redan dagen efter att han föddes hade vi fått rum på familjevåningen där man handlar egen mat och lagar och så. Så vi fick gå och storhandla och vet ni vad jag köpte med mig? Jo tulpaner och en liten vas. För att få det lite hemtrevligt på rummet. Det funkade lite i alla fall=)


Det är snart 1 år sen. Tänk att han snart blir ett år vår fighter <3


Idag ska vi handla mat jag och barnen. Kylen ekar efter en hel del efter helgen så vi ska fylla upp. Sen har vi inget planerat faktiskt.


Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: valeria- Mamma till Williot

Vill bara tacka för din fina kommentar om mitt hår!



Ha en fin dag!

2012-01-02 @ 08:35:04
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja, visst är det skönt med vanliga lampor å att kunna frossa i tulpaner, maken fick en mega bukett med vit atulpaner på sin fest, å den njuter jag ofantligt av :-D KRAM

2012-01-02 @ 10:23:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad mysigt, kan tänka mig att du alltid kommer förknippa tulpaner med första tiden efter att han kom :). Duktigt att du redan plockat bort julen!

2012-01-02 @ 11:42:16
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0