Filmkväll & nya tider

Här har vi tagit det lugnt idag..August vakande som sagt halv 6 och på morgonen har jag städat och diskat och plockat bort julen..Skönt och nu går vi mot ljusare tider..Idag har det snöat och det blev genast så ljust och härligt men det var det ju igår med när frosten hade lagt sitt täcke över marken.

Vid 10 gick Henrik upp så jag kunde sova ikapp. Sen har vi varit i renoveringobjektet då jag inte varit där på ett tag och var nyfiken på hur mycket fint som hänt där=)

Ikväll blir det att se en film när barnen lagt sig unna mig lite sivanbröd med ost och oboy till kvällsmat så när det är helgdag=) Sen börjar en ny och sund vecka då det varit en hel del av det goda denna helg. Ska ut och  gå eller springa några km om en stund beroende på hur halt det är.. Har promenerat i princip varje dag senaste tiden men häromdagen tog jag en löpartur istället. Väldigt skönt och gick riktigt bra men som sagt halkan får bestämma om det blir springa eller gå=)

Hoppas ni haft en fin start på året!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som ni hade en bra kväll igår och att även denna dag varit kanon.

Jag vill med ut och springa men än blir de promenader bara. Bebis måste komma ut innan ja kan sätta igån med min träning igen;)



God fortsättning till dig.



Kramen

2012-01-01 @ 21:20:10
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0