Ett år sen

Ikväll har vi haft fredagsmys och imorrn ska hela familjen till simmis. Tankarna kan inte låta bli att sväva iväg till för ett år sen. Då låg jag med stoppdropp på förlossningen på Karolinska sjukhuset och dom fick jobba hårt för att få August att vara kvar i magen ett tag till. Dom lyckades för August  fylelr inte förräns om 12 dagar. Han föddes ändå 6 veckor för tidigt så det var tur att dom lyckades även om det verkade som att han skulle komma ut ännu tidigare vissa av dagarna på sjukhuset. Jag låg inlagd ända tills han föddes..Vattnet gick min första natt hemma så det var bara att åka tillbaka till förlossningen igen. Är extremt glad över hur bra allt gått så att jag inte beskriva med ord!


Plåstret på magen är efter nålen dom hade trätt in för att tömma ut massa fostervatten pga av att jag hade för mycket..Dom andra grejerna är ctg som mäter värkar och barnets hjärtljud..CTG gjordes varje fram tills han var född..


En trevlig helg önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: fia

gu vad obehagligt, stack dom bara en nål rakt i magen då?!

2012-01-22 @ 18:04:27
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

ojoj! skulle nog svimmat då!:o

2012-01-22 @ 20:13:27
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0