BVC



Nu ska vi snart dra till bvc..Vi har faktiskt hunnit med alla to-do här på morgonen. Har sovit bra inatt och känner mig riktigt utsövd. 0/3 barn vaknade utan August vaknade 5 imorse och Henrik gav honom välling så han somnade om till 6.10. Sen gick jag och Henrik och la oss tidigt också så extra mycket sömn.

Nu ska barnen strax på kontroller på bvc. August har inga tänder ännu men han fått börja äta lite mackabitar och sånt ändå. Man får ha ner dom till molekyler bara så går det bra även om mycket hamnar på golvet också hihi

Näe nu måste vi dra. Efter har vi lunchdate med H och så är det tisdag idag så då får man äta en semla också..

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad kul att han fått börja äta! Längtar tills vi kan börja ge Elton mat och se hur han reagerar. Om inte annat så kan ju bebisar roa sig i evigheter om man slänger åt dom ett smörgåsrån :)

2012-01-17 @ 14:02:22
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

härligt med sömn! utan den kommer man inte långt.. själv hade jag svårt att sova inatt och känner mig lite som en vandrande zombie idag.. men men.. bara att bita ihop =)

2012-01-17 @ 14:29:23
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0