Underbara fredag

Ohh va härligt med fredag! Som sagt på fredagar har jag min viktpejldag och lägger upp hur jag tränat under veckan..Kul och ha om man tappar motivationen någon gång. Kan man påminna sig lite=)


Nuvarande vikt: 52.8kg
Nuvarande midja: 72.0cm
Nuvarande BMI: 20.4

Underviktig Idealvikt Övervikt Fetma
< 19 19-25 26-30 > 30

Såhär ser mina siffror ut idag.

Träningen har sett ut såhär

Fredag-10/2 : Vila

Lördag-1 timme innebandy

Söndag-50 situps

Måndag-Sprungit 4.3 km

Tisdag-Sprungit 4.3 km

Onsdag-Sprungit 4.3 km

Torsdag-Sprungit 4.3 km

Fredag- Vila 

Sprungit totalt: 17.2 km

Trevlig helg på er..Tittar säkert in någon mer gång idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0