Kaffe

314717_249764138388849_206002106098386_848275_1753863_n_large
Bilden kommer från we heart it
Startar varje dag med kaffe. Idag är det fredag..Underbart! Även om jag går hemma så är det ju skillnad. Här tar vi det lugnt. Enda på min planering är fredagsshopping. Handla lite godsaker till kvällen =)

Fredagar har jag min viktpejl. Jag kollar hur jag ligger till så får det avgöra hur stor godispåsen blir hihi.

Har inte gått upp något men midjan har minskat lite..Tänkte kanske börja föra lite dagbokssammanfattning på min träning såhär på fredagarna eftersom att jag har min "viktpejl" då=) Så det får bli från fredag-fredag. Ska se om jag kommer ihåg nu.

FREDAG 3/2 VILA

Lördag 1 timmes innebandy

Söndag  Sprang ca 3.3 km

Måndag Inomhusträning..Lite av varje Zumba mm (Nästan vila..Bara lite zumba och lite magträning)

Tisdag Sprang ca 4.3 km

Onsdag Sprang ca 3.3 km

Torsdag Sprang ca 4.4 km

Från fre-fre har det blivit totalt 15.3 km löpning då.  

FREDAG VILA


Nu blir det lite mer kaffe här =) Sen frulle och fix. På med ett ansikte också=) Ska se vad jag ska hitta på till Alla hjärtans dag också. Kanske göra något trevligt på lördag hela familjen. Äta något extra gott och kanske nån god efterätt=) Förresten så skulle August ha fötts på Alla hjärtans dag. Egentligen var han beräknad till 6 mars men läkarna hade planerat att ta ut honom på Alla hjärtans dag. Då hade jag varit 37 hela veckor gången. Signe föddes i exakt 37+0 så därför kändes det för riskablet att vänta längre med August. Man ville ju veta exakt vilken dag han skulle komma så alla kunde vara beredda. Sen kom han ju 25 januari istället. Helt tokigt blev det med det men gick bra ändå som tur var! Kommer ihåg att det var så härligt förra Alla hjärtans dag. För August skulle egentligen ha börjat sin kamp för livet den dagen men istället så hade han redan opererats och t o m andades på egen hand. 10 dagar senare kunde vi åka hem=)

Skapligt mixat inlägg det blev det här..Blir så när jag skriver efterhand utan någon slags plan om vad jag skriva om hihi

Trevlig helg önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

du är så duktigt med träningen, inspirerar! Å ja som ni renoverar så lär ni få en fin förtjänst då det säljs :-D KRAM å ha nu en fin helg <3

2012-02-10 @ 14:04:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0