Helgen



Kikar in här på denna söndagskväll. Helgen har varit intensiv men rolig.. Igår var jag på partaj med bror och hans flickvän och idag käkade vi lunch hos mamma och Erik. Fick ett fint bord av Erik vi ska fixa i ordning. Sen nu på kvällen har vi premiärgrillat med vänner och nu har har vi precis nattat barnen och jag ska snart göra mina situps..Disken är undanplockad och det får bli att slå sig ner framför tv:n innan jag sluter ögonen trött men nöjd efter en härlig och intensiv helg med familj,släkt och goda vänner.

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ser ut att varit en toppen helg, kul med nytt bord, hoppas vi får se resultatet sen! KRAM

2012-02-27 @ 08:06:53
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0