En bra start på dagen


Bilden komemr från weheartit

Dagen började megatidigt. August vaknade vid 5. Tog tillfället i akt för ge mig ut på barnvagnprommis före frukost..Vi gick i ljustets hastighet..Alltså det var mörkt när vi gick men ljust när vi kom hem=) Då hade även Signe vaknat och Henrik skulle iväg till jobbet.

När jag gick in och kollade min mail såg jag att jag vunnit en tävling från libero hos MALIN så det ska komma hem ett helt gäng saker från libero till oss=) Jag hade gissat rätt när prinsessan Estelle skulle födas=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Grattis till din vinnst, å skönt att ha promenerat redan så tidigt, jag ska i väg å spinna på lunchen tänkte jag... KRAM!

2012-02-29 @ 09:16:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Frida

Visst är det härligt med promenad ;) tycker det har varit Såå härligt väder nu de två senaste dagarna med så då är det betydligt roligare:)



Blodomloppet sprang jag förra året. Var gravid då i v18 men de gick kanon så de klarar du nog;)



Hoppas ni haft en fin dag.

Kraam

2012-02-29 @ 22:13:35
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0