Alla <3 dag




Idag är det alla hjärtans dag..Titta vad fint jag hade som Henrik överraskade mig med när jag kom upp nu på morgonen. Det blir det att festa till det med smörgåstårta ikväll och några goda lindorchoklad (äter inte godis i veckorna egentligen men gör ett undantag en dag som idag hihi)

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och titta på det här http://www.kanal5play.se/program/play/sofiasanglar-s02e04 . Ta hand om varandra! Livet kan vara skört.

Ha en fin Alla hjärtans dag!


***********************************************************************************

En lite update också..Självklart älskar jag min familj lika mycket året om och självklart kan vi göra söta saker för varandra även om det inte är "Alla hjärtans dag".

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gulligt och GOTT firande, smörgåstårtan såg gudomlig ut! Ha en minst lika fin onsdag emd din familj <3

2012-02-15 @ 07:48:51
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0