Julafton 2012

 
Julaftonsmorgon startade redan klockan tjugo i 6 med Pilterman som stod och sjöng Halleluja i sin spjälsäng =) Vid 11 begav vi oss mot vårt julfirande hos mina svärföräldrar och där stod jubordet uppdukat och smakade så bra. Lite fika och Kalle Anka senare kom då tomten. Signe blev eld och lågor. Först lite skräckblandad förtjusningen men så fort han kom innanför dörren knallade hon fram tillsammans med August och förklarade att August ville ha en bil och hon en Kitty =) Barnen somnade i bilen på vägen hem och sussade gott vidare när vi kom hem. Jag och H tittade på "Så ska det låta" innan vi själva gick och lade oss. Henrik jobbar en stund idag och jag tänkte passa på och vila vid eftermiddagsvilan idag. Jag ska nämnligen på partaj ikväll =) Imorgon blir det en shoppingtur på mellandagsrean!
 
Hoppas ni också haft en härligt jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0