Tisdag

Här kommer en liten update... I söndags höll jag i ett meandi-party. Fanns mycket fint som alltid. Inte för att någon av barnen har dåligt med kläder men den som mest behövde en liten uppiffning i sin garderob var Signe så ja det fick bli kläder till henne. Jag väntar på att denna..

owl in the pocket tunic

som jag matchar jag med dessa ska komma =)
turtles leggings
Bilderna kommer från meandi.se

one medallion hat
Bild från meandi.se

Denna mössa till mig själv också =)


Igår hade vi tid hos ögondr med Signe. Han kunde inte se något behov av glasögon men hon ska börja använda lapp ibland för att träna ögat som skelar. Så det är bara och träna på.

På tal om träning så har jag kört ett litet pass nu på morgonen. Sprang ca 5 km och sen gjorde jag 30 situps och 10 armhävningar. Bra start på dagen.Resten av dagen håller vi öppet. Har inget planerat!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0