Lördagmorgon och solen skiner

Godmorgon! Här sitter jag med morgonkaffet. August ser på bolibompa och Signe sover fortfarande. Idag jobbar maken. Det är sista innebandyn inför somamren idag så jag missar den men ska knalla dit och betala avgiften. Sen ska jag fortsätta och promenera en mil med barnvagnen. Tänkte börja springa milne varje helg nu istället för att spela innenbandy men idag går jag. Haha tänk om man skulle springa en mil med syskonvagnen=)

Om det fortsätter vara så fint väder får det kanske bli en grill ikväll! Just det fick mina nya sommarlöparkläder igår. Dom var riktigt sköna och jag blev grymt sugen på att ge mig ut och springa när vädret var såå varmt igår men fredagar är en av mina vilodagar från löpningen så jag fick hejda mig=)

VARNING TA PÅ ER SOLGLASÖGON FÖR HÄR KOMMER BILD PÅ MIG I SHOTRS! =)


Något annat som jag faktiskt måste göra idag är att städa. Får se om jag gör det före eller efter promenaden. Smartast är nog före =)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0