Godmorgon!



Ny vecka! Den startade som vanligt med en joggingtur..Har bytt och förlägnt rutten. 5.29 km är den nu. Superskönt att börja dgaen så. Idag mys-sprang jag= ett behagligt tempo men la på ett litet kål sista km för att känna flåset=) Den va perfekt med backar och raksträckor och olika underlag. Då blir det inte långtråkigt=)

Nu har vi precis käkat frulle och det är dags att göra sig i ordning. Hoppa in i ducshen och klä barnen. Jag och August ska på småbarnsgrupp och påskpyssla sen =)

Sen blir det nog att vara ute i trädgården och greja=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Frida- mamma till Elliot ♥

Va duktig du är som är ute och springer! Jag ska sätta igång nu! börjar lite försiktigt för känner att man verkligen tappat muskler och allt :) tränade lite här hemma i söndags och shit vilken träningsvärk jag hade idag :D haha



Tur ni har en inglasad altan att förvara blommorna på, för det är inte skoj att alla ska gå frosten till mötes.



Ha en mysig kväll nu



Kram

2012-04-02 @ 19:58:48
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0