Godmorgon Valborg!

Idag firar vi in våren. Jag började dagen med att pressa mig på 5 km löpning för att se om jag kunde komma under 25 min och jag sprang på 23.28 så det fanns t o m lite marginaler =)

Idag ska vi ha det ganska lugnt dagtid. Vara hemma och pula lite och sen handla. I eftermiddag kommer min mamma och Erik hit och vi bestämde oss för att äta pizza och sen knalla bort till valborgsmässofirandet tillsammans här i lilla byn.

Igår gick August flera steg. Han har tagit något enstaka tidigare men igår knallade han på en hel del. Jag tyckte det kunde vara kul om han själv kunde knalla in till kirurgen på barnsjukhuset när vi ska på kontroll igen den 8 maj. När han föddes gällde något som heter "hands off". Så bräcklig var hans hälsa då. Hands off betyder precis som det låter. Han skulle vara ifred men det var ok och lägga en hand på lite försiktigt och inte på ett för störande sätt.August skulle helst få sova fram till sin operation som gjordes när han var 4 dagar. Han behövde vara utvilad och stark och inte stressad. 

Nu knallar han omkring här hemma. Han som inte kunde andas när han föddes och som dom sa kanske inte skulle överleva. Min älskade lilla Pilt vilken stark kille du är!

Oj vad lågnt det blev!

Ha en fin Valborgsmässoafton mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

BRA!!!! Mitt mål är först å främst att klara att springa 5 km igen, å sedan kapa min tid på 24,36 som jag hade sista rundan innan jag la av för si så där 5-6 år sedan ;-P KRAM

2012-04-30 @ 09:20:13
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0