Fullspäckad dag!

Japp idag är det fullspäckat..Började dagen som jag brukar med en löprunda. Sen har vi gjort saker i ett lugnt och fint tempo men igår åt vi rester till både middag och lunch så att idag har vi inga rester att äta. Därför blir det lunch på San delicious om en stund..Efter det behöver jag handla lite till kvällen då vi ska grilla och vid 14 ska vi iväg på playdate..Hade tänkt och hinna sätta lite fröer också men det får vi se..Nu ska jag leta lite inspiration till kvällens grillande!

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Jessica, mamma i Familjen vanlig

Fullt upp är kul men jobbigt! Räknar med att jag har en sån dag imon då allt inför påskfirandet ska packas ner innan lunch.... då vi åker iväg till stugan på em.

Glad påsk på er,

kram j.

2012-04-04 @ 21:48:30
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0