minus 0,5 kg till (totalt -2 kg)

Yes ett halvt kg till har jag gått ner den senaste veckan. Skönt då vet att jag gör rätt..Coolt att det kan göra så mycket med en sån liten ändring. På lördag ska jag börja spela innebandy också. Det är my kind of sport så att säga. Det och fotboll=) (främst att spela tycker inte det är superkul att se på!)

Oj vad det regnar och Stina som ska ha utedag i skolan idag...Det är väl lite typiskt egentligen. Tänker jag tillbaka till mina friluftsdagar så har det ju typ alltid regnat..Lite mysigt det med i och för sig.


Tänkte jag skulle visa några riktig söta små saker vi fick med hem från H:s föräldrar sen också men nu är det så mörkt..Det ljusnar väl sen..Blir bättre foton då!


August ska på läkarbesök på bvc idag också. Får la ta med mig alla 3 dit. Var i eftermiddag så Stina har slutat skolan.


Nu ska jag väcka Stina med!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Vad duktig du är!!

Hoppas det går bra på bvc.



Jag vet inte när magen står som högst faktiskt. Jag har haft väldigt svårt att andas nu ett tag och får nästan panik ibland. Så det ska bi skönt när hon kommer ut.



Kramar!

2011-09-12 @ 09:12:09
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: syssling Emma

Åå, heja heja! Jag har nog ökat i vikt tack vare en veckas förkylning, uscha! Men nu är jag igång igen! Skoj med innebandy btw, hade jag också velat. Här är himlen blå men vi bor ju på andra sidan så vem vet, snart kommer väl kanske regnet hit med. Trevlig dag! Kram

2011-09-12 @ 09:35:14
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon..Härligt att det visar resultat med ner gången med vikten.Ha en fin måndag söta.kram

2011-09-12 @ 09:49:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0