Kaffe




Pust vad trött jag är i fötterna nu. Startade dagen med ett besök till vårdcentralen då jag tyckt att August låtit lite tungandad emellanåt. Vi fick komma dit i alla fall och en dr lyssnade och det lät så fint så men han fick ändå höra vad jag syftade på och då sa han att det lät som att han typ tränade magmusklerna eller difragman så det var inget vi behövde oroa oss för det lät så bra så!
Skönt!

På vägen hem svängde vi förbi en kompis o hennes familj. Hon bor i närheten och Signe mös så dant med bebisen där. Den skulle komma och hon skulle krama osv,gulligt=)

På vägen hem somnade barnen i vagnen och sov så mysigt.


När jag kom hem tänkte jag baka hamburgarbröd men så räckte inte vetemjölet så jag hade i rågmjöl istället och tänkte det kunde bli frukostbullar. Spännande att se hur dom smakar har inte gjort det ännu. Sen gick jag och handlade vetemjöl så jag kunde göra om och göra rätt. Så blev det coleslaw (stavning??) och hemmagjorda hamburgare med. Nu har vi bröd i frysen över, och att göra hamburgare är superlätt=)

Så hoppade jag över att röja igårkväll blev så trött så huset hann att se ut som ett bombnedslag när degarna stod på jäsning. Så under tiden röjde jag. Så nu är det fint igen. Skönt. Gillar inte att ha det stökigt och dant omkring mig några längre stunder.



Nu dricker jag kaffe och samlar lite energi till resten av denna dag hihi

Trevlig helg!
                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0