Flängt runt


Idag har vi varit omkring lite här och där. Först var jag och barnen på bvc och lekte.



 Efter det så skulle vi handla lite men regnet östa ner så vi knallade även in på bibblan en liten sväng. 
Vi bestämde oss efter det för att gå till mamma(min mamma) och Erik. Där blev vi bjudna på mat.Raggmunk o fläsk.Gött!

Signe byggde lego med Erik
 

Sen kom vi hem och då var det liksom sovdags men först skulle tjejerna mumsa i sig plommon=)





Fast vet ni en sak? Pilterman sover inte ännu. Fick honom att somna i vagnen förut.Så nu är han vaken. Då kanske han sover till längre en 03.30 inatt=)

Nu ska röja undan lite och tända lite ljus strax.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

taggmunk och fläsk är en riktig höjdare !! Jag och C unnar oss det på lunchen ibland på tisdagar - mest för att det sprätter så mycke fett när man lagar det hemma - men bjuder någon tackar jag såklart inte heeller nej ;)

ha en mysig kväll !

2011-09-01 @ 20:58:39
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Ida

Åh raggmunk var längesen jag både lagade och åt! Det är ju så gott :)

2011-09-02 @ 09:35:51
URL: http://anyway.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0