Färskt bröd

Blev ett nytt brödbak idag. Grahamsbullar..Blir gott till köttgrytan ikväll. Till efterätt håller jag på med en citronglass. Mums. Märks det att jag börjar bli hungrig mat, mat ,mat på hjärnan haha




Nej nu behöver jag snart röra lite i glassen (har ingen glassmaskin) sen ska jag lägga Signe. Idag var det inte så många på bvc men lika trevligt för det och Signe känner sig som hemma och August tycker det är jättekul att titta på allt runtomkring..

Nej gotta go..


Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Magda - Mamma till Elliot ♥

SV: Ja den är verkligen jättefin, får ta en bättre bild nån dag för det framkommer inte alls hur fin den är egentligen! :)

2011-09-08 @ 19:58:24
URL: http://momalicious.se
Postat av: Katrins vardagstjat

Men mums! Vad duktig du är :)



Jag saknar verkligen nybakat bröd, sååå gott!

Men jag är ju glutenintolerant så det kommer ju tyvärr inte hända igen..:/



Kram på er

2011-09-08 @ 20:23:31
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0