Buissy

Full rulle idag. Neråt och fixade lite ärenden och sen kom Camilla och Albert hit lagom till Stina kom hem från skolan..Barnen åt lite mellis sen gick vi hela gänget ner till torget igen för att titta på garn. Ni förstår jag har bett Camilla att virka en filt till barnen som dom kan ha i syskonvagnen..Färgerna jag valde var rosa,gul,blå och grön. Vagnen är typ militärgrön.Kommer bli så bra i alla fall=)

Efter det blev det middagsdags. H skulle iväg på föräldarmöte och jag och barnen blev själva en stund innan min mamma kom för att toppa håret åt mig en bit. Skönt med fräscha toppar. Imorrn tänkte jag slänga i lite färg. Färgar ju svart så det är inte ett dugg svårt att fixa hemma.

August sövde jag innan vi klippte och sen var det Signes tur. Tittade på min mob och såg att ett paket med barnkläder jag beställt kommit. Nyfiken som jag är hoppades jaga tt H skulle hinna hem innan affären stängde vid 20 så jag kunde hämta ut det. 10 min innan affären stänger ringer han o säger att han kommer snart så vi möttes i dörren typ sen skyndade jag mig till affären och hann med att hämta ut paketet innan stägning. Nöjd med leveransen blev jag=) 

Sen var det bara att plocka o dona lite och sen har det bara varit att chilla framför tv o data. Nu ska jag snart ta mig mitt kvällsbad innan läggdags.

Trevlig kväll till er!

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

sv:jaså :) den är så fin ju!



låter som en bra dag ändå :) härligt att få håret gjort!

2011-09-28 @ 22:44:00
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0