August bvc 12/9

August fick massor av beröm av läkaren så fort vi klev in. När jag hade klätt av honom såg läkaren ärret och kom då på att han hade haft bråck..Sen när vikten togs så sa jag att han kom för tidigt med. Hon berömde bägge barnen och August var väldigt stark och skulle slingra sig bort från oss den lilla busungen. Allt såg finfint ut och han klarade det dom frågade om finfint!  Han hade ökat jättebra i vikt 730 gram på en månad. Väger numer 7780 gram och är numera 67 cm lång 45 cm hattmått...Mina älskade ungar som alltid gör mig stolt! <3


Kommentarer
Postat av: GISELA MAMMA TILL EBBA

ååh vilken liten gullegris!



VÄldigt mysig blogg måste jag säga, jag är lite kräsen på bloggar med din va ju kanon!:D

2011-09-15 @ 10:15:36
URL: http://giselasvarld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0