Trötta

Oj vilken intensiv dag det har varit. Den startade tidigt också.

August hade massor av inbokade saker och alla är så nöjda med hur bra det går för honom så =)

Jag är för trött för att gå inpå detaljer ikväll men det har gått bra i alla fall (dom hade lite svårt att sätta nål på August och efter ha försökt på bägge fötter som var emlade så fick dom till slut ge sig och sätta en i huvet igen det var dock inte emlat så det kände han av ordentligt tyvärr men det var över ganska fort och han somnade sött i vagnen en stund) 

Hotellet var superfint också!

Ville bara kika in och säga gokväll!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Stackars lilla skrutten då. Tur att han återhämtade sig fort!



Vad skönt att höra att det gick så mycket bättre andra gången för dig. Jag fasar inför nästa förlossning och vet knappt om jag kommer våga mig på vaginalt ännu en gång.

2011-10-15 @ 12:51:30
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0