Morgonpigg


Ena stunden ligger man här och har bengympa



Nästa stund var han här borta och meckade bobbycar =)

En morgonpigg liten kille har vi här. Hans mamma är inte lika morgonpigg men efetr lite kaffe blir det bra=)

Idag ska vi till Stockholm. Tänkte sticka vid lunch. När vi kommer fram checkar vi in på hotellet och sen har vi bestämt att vi ska äta pizza i Solna C=) Jag äter ju inte sånt längre men tänkte att om jag tar en tredjedel pizza, sallad och vatten är det ändå ok. Den är ju så god där! Så blir det att kika lite i affärerna också. Imorrn är det en heldag på ALBS. Klockan 9 har han första tiden. Min lilla kille ska få en nål och ska få emblaplåster. Nu var det länge sen dom stack honom och jag hoppas dom hittar rätt så dom inte behöver gräva en massa med nålen som dom gjorde när vi var inlagda där. Allt var ju så smått så dom hade svårt att hitta rätt ställe att sätta nålen. När han opereades för sitt ljumskbråck fick han nålen i huvet! Fast han var cool över det min lilla hårding. Han fick socker i munnen samtidigt=)


Får se om det blir någon uppdatering från Stockholm. Internet har jag tillgång till både på telfonen och på hotellet så vi får väl se.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha det nu underbart i Stockholm <3 KRAM

2011-10-14 @ 08:34:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

haha, stenhårt bara :D



hihi lilla sötnosen!



önskar er en trevlig helg! kram!

2011-10-14 @ 12:51:15
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Angela

Hoppas allt går bra!

Jag har inte riktigt koll på vad ni gör på ALB men Noa är ett "såkallat" sjukhusbarn och vi tillhör ALB dock inte i solna men har vart en del där med.

det är aldrig kul med sjukhusbesök :-(

Lycka till

2011-10-14 @ 13:20:03
URL: http://angiefunderar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0