Noll Julkänsla




Alltså julkänslorna har inte infunnit sig här ännu. Jag försöker men det lyckas inte..Antar att det kan bero på att vi inte har nån snö ännu. I helgen hade jag tänkt att pynta hoppas man kan få lite julkänsla då. Det är ju så mysigt. Denna vecka har jag både bakat pepparkakor,saffransbullar och förberett  adventskalendrarna. Några julstjärnor har även fått flytta in men nada julkänslor..Jaja det gör inget det kommer=)


I eftermiddag ska jag till bvc så barnen kan leka av sig lite och så kommer någon och pratar om barnmat. Se om man kan få lite tips och lära sig nåt nytt. Måste även till apoteket och be dom beställa hem synagsis åt August. Snart dags för RS-spruta nr 2 denna säsong. Ni vet väl att RS-sprutan inte är ett vaccin utan endast ett skydd och den är inte 100 % säker.Den är även så dyr att dom inte har den hemma på apoteket hela tiden utan man måste be dom ta hem det. Den måste tas en gång i mån hela säsongen..

Jag är hemma helt själv nu. H är ledig idag fram till i eftermiddag så jag har haft sovmorgon och H har tagit med barnen iväg så jag har suttit här och druckit några liter kaffe men nu börjar det bli dags att göra sig i ordning och fundera ut en lunch kan hända att vi äter ute idag hela familjen till lunch. Ska ringa och se vad dom tycker om det.

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så trist att känslan inte vill infinna sig, du får spela julmusik, äta pepparkakor och dricka glögg samt slå in julklappar, det bruakr funka ;-D

2011-11-24 @ 15:43:14
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Malin

Jag har massor av julkänsla, men ingen lust att pynta... ;) Väntar mest på att få skruva ihop lilla sängen och tvätta alla kläder och textilier. Jag ska börja med det om någon vecka tänkte jag. :)



Jag tycker du ger mig julkänsla med allt pyssel och fix som ni gör och som du sedan lägger upp på bloggen!!



Saknar dig massor!!!!

2011-11-25 @ 10:08:36
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hmmm jag försöker oxå hitta julklänslan men den är svårfångad i år!!



Ska nog köpa mig någon julblomma, kanske en hyacint för att få lite "doft-känsla" oxå :)

2011-11-29 @ 08:46:23
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0