Massor av lek

Här har vi haft lekompisar på besök hela dagen. Så skoj och trevligt så! Båda mina sover nu..Signe sover för natten och August sover en lång eftermiddagsnap så jag ska ge honom lite mat sen och stoppa ner honom i en pyjamas så lägger jag upp honom senare. Idag blir han 10 månader. Tänk att det nu är nästan exakt 10 månader sen han föddes (kl.16.33). Jag hann att se honom kanske 10 sekunder innan dom rusade iväg med honom.  Då var han sladdfri (om man inte räknar navelsträngen som en sladd. Den gjorde ju trots allt alla maksiners jobb när han låg i magen). Nästa gång jag såg honom (kanske en kvart senare ungefär) då låg han i en kuvös och skulle upp till neo. Då var han kopplad till respirator och det var han sedan kopplad till i ca 2 veckor till och massa andra slangar. Succesivt togs dom bort och plötsligt kunde man se att han var en kopia av sin pappa. Dagen efter beräknad förlossning försvann sista slangen..Det var sonden och det var Henrik som fick dra den på neo. Vi kan verkligen skatta oss lyckliga!

Så där ja lite 10-månaderssvammel från moi!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en trevlig efm! Kram

2011-11-25 @ 17:56:08
Postat av: Jennie

Detsamma Johanna!Kram

2011-11-25 @ 20:06:39
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0