Lekt hela dagen lång

Igår storstädade jag så idag har jag haft tid med lek i princip hela dagen lång. Efter frukost och diverse morgonsysslor och förmiddagsnap för August del så stack vi iväg till lekparken. Jag köpte med mig lunch så slog vi 2 flugor i en smäll. Sen gick vi hem för att invänta Stina och sedan bar det iväg för fika och lek på bvc. På vägen hem därifrån köpte jag hem kvällens middag. Bland det enklaste man kan göra...Blanda hackad skinka och purjo som du bryner. Häll i lite cremefraiche en "vanlig" och en franska örter i pannan. Peppra med svartpeppar. Klart! Till brukar jag ha pasta av något slag=) Barnen somnade i vagnen och sover alltså nu. Vi får se hur länge!



Får se om August blir lika wildchild som Signe på bobbycaren. Denna lärde hon sig köra racer på innan hon lärde sig gå=)

Signe åker bobbycar- http://youtu.be/bJu5-0Dqs4w 

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Gud vilken god pastasås det lät som... och så enkel!! Något för mig helt klart :)



Saknar dig massor!! Vet inte om vi hinner ses när vi kommer upp 2-4 december :( Vi måste bara ses i mellandagarna!!! :)



KRAM!!

2011-11-11 @ 09:11:14
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0