Fredag

Min frånvaro här på bloggen idag beror på att det varit fullt upp hela dagen. För det första hade jag sovmorgon och sov ganska länge och sen har vi haft besök och det har lekts och fikats. Nu på efetrmiddagen/kvällen tog jag med mig tjejerna till simhallen och när vi kom hem var det dags att äta tacos. Nu är man mätt och belåten. Signe har somnat och August ska strax sova med. Stina ska se film på sitt rum och jag och Henrik ska också se film. Ska hälla upp mig ett glas rödvin också här strax.



Här är en liten pilterman med busig blick. Idag reste han sig väldigt snitsigt här emot och stod och balanserade med bara en hand <3 Barnen lär sig så mycket och det verkar var nya grejer varje dag! Älskade ungar!


Ha en trevlig kväll och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0