Bloppis-update

Såg att bloppisen halkat ner på sidan så nu uppdaterar jag igen. Finns lite grejer kvar om någon är intresserad=)





Har rensat i mina garderober och tänkte dra till med en bloppis här på bloggen för första gången =)


Är ni intresserade av något plagg kan ni skriva här eller mejla på [email protected]. Glöm inte att skriva vart jag ska skicka kläderna=)

Nu kör vi


Rosa/röd/orange tunika.Märket heter soyaconcept och hittar inte stl men gissar på en S-M Pris:30 kr+frakt




Samma som förra fast i lila.Pris: 30 kr+ frakt    (såld)



Söt tunika från hm stl 38 Pris:40 kr + frakt   (såld)




Tunika i ganska rak modell stl 38 Pris:40 kr+frakt





En romantisk tunika i en härlig lila ton från cubus stl 38. Jag har använt den som gravidplagg även om det är en vanlig tunika=) 40kr+frakt




Klänning från lindex i stl L. Pris 40 kr+frakt (såld)




Kofta från hm med söta rosetter. Stl M. 40 kr+frakt




Kjol från hm stl S. 30 kr+ frakt




Kjol från hm stl S. 30 kr+ frakt




Kortkort-kjol från ginatricot stl.M. Pris 20 kr+frakt




Romantisk sjal 40 kr+ frakt (såld)





Svarta skor i stl 38. 30kr + frakt.

Har ni några frågor så fråga på=)

Skickar med posten så frakten går på vad jag ger för frimärkena=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0